Dzięki byq za namiary. Szkoda tylko że nie mają pojedynczych kabli - mnie aż 10 różnych nie bedzie potrzebne. Wystarczyłby ten do Landi Ranzo...
Ale sama stronka zostaje dodana do "ulubionych" :-)
Ale to nie koniec... zaczerpnąłem również informacji od lokalnego sprzedawcy (ASO). LR wysłało pismo do ASO z dniem 28 marca 2013 r.
Wszystkie pojazdy objete akcją "oszust", które po tym terminie były w ASO i nie mają wgranego "nowego" oprogramowania, nie bedą mieć uwzględnionej gwaracji jeśli chodzi o uszkodzenia silnika :shock: (cytat gościa z ASO - czytał pismo z LR)
Z treści pisma wynika, że jazda zgodnie z przepisami (z dozwolonymi max. prędkościami autostradowymi) nie powoduje przełączania na benzynę.
...a więc chodzi o poprawę bezpieczeństwa na drodze :wink:
Może to wspólna akcja LR i Policji ,
Gość w ASO wił się jak wąż, jak go dopytywałem - czy bez mojej zgody /bez żadnej informacji ze strony ASO mogą wgrać nowy soft.
Powiedział, że raczej nie - ale i tak mu nie wierzę.
Oby tylko nic się nie spierniczyło przed końcem gwarancji. Do tego czasu z daleka od ASO.
Jednak wiedzą jak mimo gwarancji skutecznie zniechęcić klienta do "darmowych" napraw.
" Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
Pzdr. - 1.6 MPI
Ja jadę w sobotę do ASO Ganinex Katowice na wymianę tulei w wahaczach i zgłoszę przy okazji nierówną pracę silnika na gazie i jestem ciekawy czy powiedzą mi że muszą wgrać mi nowe oprogramowanie???
...Z treści pisma wynika, że jazda zgodnie z przepisami (z dozwolonymi max. prędkościami autostradowymi) nie powoduje przełączania na benzynę....
A dlaczego te głąby zakładają, że ja musze jeździć po polskich autostradach :twisted: i to przepisowo bo zapłacę więcej .
ASO i SAP , przekraczaja granice debilizmu: rozrządy w 1.4 tsi , zabranie 1,5 roku gwarancji na tylne sprężyny, a teraz ASO ma decydowac kiedy mam jeździć na benzynie. :fuck1 Nie rozwiązują problemów np zamiast zakłądać dobre sprężyny , dokładają drugie , zamiast wymienić na wtryski gazu na dobre jkościowo , zmieniają program ,żeby szmelc nie był obciążany. Gby kupowałem samochód w gwarancji nie było wpisane ,że od 4200 o/min będę jeżdził na benzynie, i teraz to sobie mogą zmieniać i straszyć , a gwarancja jest i będzie.
Polacy dadzą sobie radę ,ale dziady obudzą się jak poczują w kieszeni, spadek sprzedaży i dochody serwisów.
A może za tydzień wymyślą sobie ,obcinanie dachu i przeróbki wszystkich na gwarancji na cabrio bo np szyby parują , a jak nie to stracisz gwarancje na nadwozie :twisted:
Zamieszczone przez PPrzemek
leonn,
PPrzemek, usłyszysz pstyknięcie wielozaworu w butli jak odetnie lpg.
Próbowałem, ale na luzie nie jestem w stanie przekroczyć 4tyś obr - komputer nie pozwala.
Musisz toczyć sie min15km/h wtedy obroty idą ile chcesz , ale i tak chyba nie usłyszysz bo halas silnika jest duży, chyba że ktoś kumty z tyłu by siadł.
Landi Renzo Polska. 8,963 likes · 114 talking about this. Landi Renzo Polska Sp. z o.o.
ul. Graniczna 79a
05-410 Józefów
Tel. 22 274 28 00
www.landi.pl
swoją drogą, ja za głowę się łapię, jak można zapłacić 5 czy 6 k za instalkę do standard skodziny :-) i to jeszcze za znane z chałowatości Landi Renso
to jak z pecetami czy lapami z salonu - chyba wszystkie mają wgranego antywirusa Norton dodanego darmowo, którego każdy bardziej kumaty user zaraz 1 dnia odinstalowuje z powodu właśnie chałowatości na potęgę.
Dzisiaj oddałem do Ganinexu auto na wymianę tulei w przednich wahaczach i od razu zgłosiłem szarpanie podczas jazdy na gazie i brak płynności w jeździe na gazie . Gość mi powiedział że to prawdopodobnie od wtryskiwaczy ale będą to musieli dokładnie zobaczyć , oraz poinformował mnie iż wgrają mi najnowsze oprogramowanie które dostali od LR. Zapytałem go czy to to oprogramowanie które do tryskuje PB. Powiedział że tak ale on nie może nic z tym zrobić bo taki przykaz dostali z centrali SKODY i muszą to robić.Odnośnie szczegółów to dopytam jak będę odbierał samochód.
Potwierdzam, opcja "Enable Split Fuel" aktywna po ostatnim przeglądzie mojej O2 Tour (przegląd po 15tyś. km). Auto po tej wizycie w ASO nie pracowało równo, występowały lekkie wahania na wolnych obrotach, natomiast dławianie/czkawka przy hamowaniu silnikiem w zasadzie od momentu odbioru auta z salonu.
Dzisiaj odwiedziłem gazownika na Jana Pawła II w Krakowie - Auto Test Serwis. Podłączył komputer do centralki gazu, drugi do silnika. Skorygował mapę i auto jeździ idealnie. Na gazie trzyma obroty tak, że wskazówka ani drgnie. Mapa była lekko rozjechana z tego co zrozumiałem, poprawiono kilka wartości, porównując dane z obydwu kompów, czasy wtrysków, itp.
Nie zdecydowałem się jednak na wyłączenie opcji Enable Split Fuel, bo gość stwierdził, że włączają to teraz przy montażu LPG u nich (np. w BRC jest coś podobnego, Landi chyba mniej robią) i zaleca pozostawienie włączonej żeby trochę oszczędzać wtryski. Cała impreza kosztowała mnie 60zł.
Przypomnę tylko, że jak już pisałem wcześniej, nie zostałem poinformowany o nowym sofcie w czasie przeglądu w ASO, zero na temat aktywacji dotrysku benzyny.
Odnośnie jazdy z dotryskiem, ja nie zauważam różnicy - dotyczy jazdy w mieście, pewnie zbyt niskie obroty. W trasie dopiero sprawdzę i zobaczę jak często będzie się przełączał na benzynę. Za jakiś czas dam znać bo czeka mnie dłuższa wycieczka.
"coś być musi, do cholery, za zakrętem"
O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
O2 Tour BSE+LPG LR - MED
Mnie na wczorajszej wizycie w ASO poinformowali że musza wgrać nowego softa.Powiedzieli że dlatego LR zmodyfikowało nowy soft ponieważ o to prosiła ich skoda dlatego że mieli już kilka przypadków że doszło do wypalenia gniazd zaworowych i uszkodzeń silnika i aby chronić silnik powyżej 4200 obr/min silnik przechodzi na PB.
dlatego że mieli już kilka przypadków że doszło do wypalenia gniazd zaworowych i uszkodzeń silnika
Dziwne to, bo wcześniej w OI czy OII nie dochodziło do tego mimo tych samych silników i instalacji LPG LR.
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
prosiła ich skoda dlatego że mieli już kilka przypadków że doszło do wypalenia gniazd zaworowych i uszkodzeń silnika i aby chronić silnik powyżej 4200 obr/min silnik przechodzi na PB.
Ja pierdziele, nastawy mają skopane i pewnie na ubogo to chodziło, to zamiast po prostu poprawić, to podpierają się benzyną. Paranoja.
Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
LR zmodyfikowało nowy soft ponieważ o to prosiła ich skoda dlatego że mieli już kilka przypadków że doszło do wypalenia gniazd zaworowych i uszkodzeń silnika
Mechanik który robił mi rzegląd 30tyś, też mówił że już kilka silników/głowic w 1.6+lpg robił, więc jakość materiałów już nie ta co kiedyś. Tdi też już nie te co kiedyś.
Zamieszczone przez mkania777
Dziwne to, bo wcześniej w OI czy OII nie dochodziło do tego mimo tych samych silników i instalacji LPG LR.
OI i OII nie miały też problemów z hamulcami i sprężynami z tyłu. Jakość, Panowie, Jakość już nie ta, teraz muszą się ratować pół środkami, żeby auto wytrzymało okres gwarancji. Mady do sprężyn, dotrysk Pb do Lpg, Q..rwa co za świat :twisted:
LR zmodyfikowało nowy soft ponieważ o to prosiła ich skoda dlatego że mieli już kilka przypadków że doszło do wypalenia gniazd zaworowych i uszkodzeń silnika
Mechanik który robił mi rzegląd 30tyś, też mówił że już kilka silników/głowic w 1.6+lpg robił, więc jakość materiałów już nie ta co kiedyś. Tdi też już nie te co kiedyś.
Gazownik, który zakładał mi instalkę mówił, że od 2004 r silniki w Octaviach były już mniej wytrzymałe niż w starszych.
czyli potwierdza się tabelka z AŚ która jakiś czas temu wskazywała BSE jako awaryjny z wypalającymi się gniazdami zaworów.
produkowane chyba w Mexyku. ale kto wie.... co my mamy pod maską.
:evil:
Ale z tego wszystkiego można wywnioskować że z roku na rok każdy producent szuka oszczędności na materiałach a ceny katalogowe samochodów nie maleją i na tym koncerny zarabiają. A po drugie to teraz wszystko jest tak robione że ma wytrzymać jakiś czas i zacząć się psuć ale tak żeby się nie opłacało naprawiać aby wymieniać to na nowe. Dzisiejsze samochody już nie są tak trwałe jak kiedyś że przejeżdżały tysiące kilometrów i nic się nie działo. To już nie wróci...
czyli potwierdza się tabelka z AŚ która jakiś czas temu wskazywała BSE jako awaryjny z wypalającymi się gniazdami zaworów.
produkowane chyba w Mexyku. ale kto wie.... co my mamy pod maską.
:evil:
Nie piszcie nawet takich rzeczy :roll:. Właśnie się zastanawiam nad następcą mojego wozidła, a tutaj na oczach wszystkich pada ostatnia legenda i silnik rekomendowany pod LPG. Tego to nawet Majowie nie byli w stanie przewidzieć . W przypadku tych zaworów będą zalecane systemy lubryfikacji, jak to często w japończykach bywa. A mnie pozostanie 1.8 TSI :twisted:
czyli potwierdza się tabelka z AŚ która jakiś czas temu wskazywała BSE jako awaryjny z wypalającymi się gniazdami zaworów.
produkowane chyba w Mexyku. ale kto wie.... co my mamy pod maską.
:evil:
tyle co na forum jest aut z BSE i jakoś nie wpadło mi w oko, ze komuś gniazda zaworów wypaliło.
tyle co na forum jest aut z BSE i jakoś nie wpadło mi w oko, ze komuś gniazda zaworów wypaliło.
He he bo to kolejny chwyt aso , aby "przekonać"kilentów na gwarancji ,żeby chętniej wgrywali nowy soft , dotryskujący pb do ich badziewnych wtrysków gazu. Dostali partię szajsowatych wtrysków / podobnie jak spręzyn/ i wypychją je ludziom.Oni mniej kasy wydadzą na wymianę wtrysków na gwarancji, a my zapłacimy więcej na cpn , zeby oszczędzac ich tandetne wtryski gazu montowane w aso.
No ale jeżeli ktoś usłyszy że mu wypali gnaizda zaworowe :lol: , to pogodzi się z tymi dolwekami benzyny, ...eh te asowcy
Zamieszczone przez Waśka
Gazownik, który zakładał mi instalkę mówił, że od 2004 r silniki w Octaviach były już mniej wytrzymałe niż w starszych.
No to teraz ,jak ktoś chce bezusterkowy to 10 latki trzeba kupować :szeroki_usmiech
czyli potwierdza się tabelka z AŚ która jakiś czas temu wskazywała BSE jako awaryjny z wypalającymi się gniazdami zaworów.
produkowane chyba w Mexyku. ale kto wie.... co my mamy pod maską.
:evil:
Szkoda że wcześniej tego nie wiedziałem to bym się zastanowił nad kupnem czegoś innego niż Octavka... Tylko co??? Ciekawe jak się spisują Cruzy i Astry (z głowicami podobno wzmocnionymi fabrycznie) przystosowane do LPG? Cholera, jak tak dalej pójdzie to żeby w miarę ekonomicznie jeździć, człowiek będzie musiał zastanawiać się nad hybrydą (na razie jeszcze są jeszcze zbyt drogie...) Miałem nadzieję na jakieś 4-5 lat spokojnej jazdy jak poprzednią Octavką ale przy takich "rewelacjach" odnośnie silników BSE (wypalanie zaworów) i samej kiepskiej jakości instalacji Landi Renzo - zaczynam mieć obawy... Najgorsze w tym, że nawet te piepszone dotryski Pb nie dają pewności że np. jakieś pół roku po wygaśnięciu gwarancji silnik lub instalka nie siądzie i że człowiek będzie w czarnej doopie... Chyba o to chodzi teraz ASO Skody i LR - muszą przecież z czegoś żyć za jakieś 2-3 lata jak całkowicie odejdą od stosowania LPG w swoich nowych samochodach...
Komentarz